torstai 8. elokuuta 2013

HuomentaxDaamu meni jo, whopsis...;)

Pipsa: Moi, täällä minä! :D Mitäs mieltä olette siitä että koulut alkaa kohta? ;) Ja siitä että kesäloma loppuu? Mun mielestä toi eka kysymys vaikuttaa iloisemmalta, kuin tuo toinen, eikös? :) 

Täällä on sateista, ihan vaan tiedoksi kaikille:D


Jippii, ton mä kirjoitin tänään aamulla, mutta jäikin vaan luonnokseksi...:D
Hyvä minä;)

Nyt ei ole enää sateista, vaan ihan tooosi lämmintä ulkona! Ja aurinkoista:)
Käytiin tänään äitini kanssa sitten eräässä konditoriassa/kahvilassa ostettiin sieltä sitten kotiin mulle berliinimunkki, äipälle wienerinleipä:D Sit käytii Dressmannissa (ostettiin yhelle tutulle boxerit...;)  ja kirjastossa:)
Lainasin sieltä jotain  kirjoja kaundeudesta ja hiuksista;)

Oon siis jäänyt sen hiusoppaan (pääset sinne täältä) jälkeen kiinni noihin hiustyyli-hommiin:) Ittelläni on kuitenki se ongelma, et mä en tiedä miten mä pitäisin mun otsista...Pitää yrittäää löytää joku otsis mikä sopii mulle;)


♥:Pipsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti