sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Päivää :))

Saara: Moikka :) Joudun taas pyytäämään anteeksi sitä että en ole kirjoitellut todella pitkään aikaan ;( Mutta oon ollut kavereiden kanssa ja silleen niin en ole oikeen blogia kirjoitellut. Mutta nyt oon täällä joten päivää ;DD 

Eilen olin kaverilla yötä ja siellä oli myös eräs toinen kaverini :DD Ostettiin karkkia ja vetistä moussea joka oli oikeestaan tosi hyvää ja sitten vuokrattiin leffa ja meikattiin x)) Elokuvan nimi oli Orpokoti se oli sellainen kauhu leffa mistö kyllä tuli mun lemppari ♥ ikäraja oli 13

Laitan tänne vaikka siitä trailerin youtubesta niin saatte tutustua paremmin sen kautta :) Se on ollut ehdolla Oscareille ja se on "suosittelemme" kohdassa siellä vuokraamossa.

Eli siis tossa se on. Ja siis huom se oli kauhu leffa :DD

Ja laitetaan sitten jotain iloisempaa ;) Sellainen biisi mikä on nyt soinu mun päässä aika kauan ja tuli vielä enemmän päähän kun kaverin pikkusisko kuunteli yhessä vaiheessa joten tässä tulee ;DD

Nakkivene xDD enjoy!!

♥: Saara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti