tiistai 9. heinäkuuta 2013

Eka postaus ever! :D

Pipsa: Moi kaikille! Tämä on siis mun ja Saaran upouusi blogi! ;) Täällä me kirjoitetaan esim. elämästämme ja kaikenlaisesta muustakin:) Minä, Pipsa, olen siis 13-vuotias tyttö jostainpäin Suomea ja rakastan musiikkia, tanssimista, leipomista, valokuvaamista, kaverien kanssa olemisesta sekä tietenkin bestistäni Saaraa, joka myös kirjoittaa tänne:D

Saara: Moi teille siellä ruudun takana ;) Eli siis minä olen Saara, Pipsan BFF <3 Ja siis Pipsahan kertoi jo että mistä me kirjoitetaan niin ei siitä sitten sen enempää :D ja me tässä yhdessä suunnitellaan mitä kirjoitetaan :) Ai niin ja mukaan tulee varmaan jotain reseptejäkin *katsoo Pipsaan* :) ja juu ja sitten Pipsallahan on myös ihan oma yksityinenkin blogi, mutta siitä Pipsa kertoo varmaan jossain vaiheessa lisää... Rakastan musiikkia, tuuban soittoa, ruuanlaittoa, yleisurheilua, suunnistusta ja Besuani PIPSAA ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti