tiistai 23. heinäkuuta 2013

Haaste?

Pipsa: Nyt hei kuulkaas kaikki te kävijät (myös Sinä, joka luet tätä nyt) saatte meiltä tällaisen haasteen; saataisko huomiseksi 1000 kävijää tänne meidän blogiin? :D Oltaisiin tosi kiitollisia!;) Sen lisäksi saatte tietenkin toivoa jotain, mistä kirjoittaisimme tai jotain mitä te haluaisitte että me tehtäisiin (tänne blogiin) ;)

Btw... Olin tänään Sagan luona, tulin sieltä kotiin joku tunti sitten:) Sagan luona olemisen lisäksi oon ollut näinä viimeisinä kolmena päivänä erittäin luova ompelemisen suhteen. Oon nimittäin ahkerasti (no johan minä nyt tässä kehun itseäni;) tehnyt kaksi tuubityynyä; yksi pieni, toinen iso ja tänään aamupäivällä tein sitten kaksi tyynyliinaa meidän sohvatyynyihimme:)
Laitan ehkä niistä sitten kuvia myöhemmin;)

Niihin tyynyliinoihin käytiin sitten äidin ja mun veljen kanssa aamulla hakemassa sellaista ihanaa pellava-kangasta:D Siinä oli sellaisia ihania pieniä perhosia ja kasveja ja sitten joitain ranskaksi kirjoitettuja sanoja ja ja ja...! ;) No, saatte sitten myöhemmin nähdä;)

♥:Pipsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti