keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Huomenta ihmiset :)

Saara:Hyvää huomenta kaikille! Nukuitteko hyvin? Minä ainakin :D mietiskelin sitä että saatteko sen 100 rajan ylittymään kun tullaan Pipsan kanssa takaisin ja saittehan te :) nyt on reilut 140 katsojaa joka on mukavaa :) Ja meille on tullut muilta tahoilta pyyntöjä, että kuvia ja video-postauksia, mutta malttia nyt :D meillähän on ollut tää blogi vaan päivän :D ei olla ehitty ladata kuvii koneelle ;) mutta lupaan että niitä kyllä tulee. Tänään mennään kokeilemaan Pipsalle yhtä pitsi paitaa joka on 134 cm :D melkein puoli vitsinä ;) katotaan nyt miten se mahtuu :D Muuten se oli ihan lovely :D Kumpa se olis ollu jotain 170.... Mutta ei sille mitään voi. Mä oon jo shoppailuni tehnyt ja äiti laitto kapulat rattaisiin että enää ei osteta mitään ;) ja kyllä mä sen ainakin 50% tajuun :D mutta kun se vaan on niin kivaa :) laitan sitten mun vanhoista vaatteista kuvia jotka on nyt in tai out :D tänään mennään kans ehkä uimaan  ;) ja nyt pipsa saa vuoron :D

Pipsa: Nii, good morning vaan kaikille! ;) Ja niin kuin jo Saara siinä höpötti niin mennään mulle kokeilemaan sitten sellaista pitsi-toppia koossa 134;D Onneksi oli hieman pidempi malli, niin saattaa kuitenkin olla ihan OK:D Ainahan sitä täytyy kokeilla;) Teemme varmasti tänne blogiin vielä aika paljon muutoksia, mutta tosin... Meillähän on ollut tämä blogi ainoastaan päivän ajan:)
Nyt on sitten syöty myöhäinen aamupala; karjalanpiirakkaa ja kaakaota:)
Tänään mennään varmaan kans uimaan. Jos on aurinkoista niin mennään uimaan. Ja jos sataa niin mennään uimaan. ;D Olisi jännää kokeilla miltä tuntuisi uida sateessa;) Se jää nähtäväksi XD

Mut moikka kaikkiii;)

♥: Pipsa & Saara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti