lauantai 20. heinäkuuta 2013

Heippa taas ;)

Saara: Pipsa käy näköjään useammin kuin minä täällä joten en siis ole laittanut vielä tänään mitään anteeksi siitä :I mutta siis nyt on jo yli 700 katsojaa ! Kiitos siitä ihan sika paljon :)  En myöskään tällä kertaa laita kuvia ynms. mutta tulee ihan tavallinen kirjoitus postaus ;)

Eli siis tänään kävin myös Pipsalla käväisemässä. Käytiin ostamassa irtokarkkeja NAM! ♥ JA sattumoisin meidän molempien lempikarkki on suklaa joten karkkipussi oli täynnä ruskeaa(enkä nyt puhu kakasta vaan suklaasta ♥) Ja tulee taas ikävä Pipsaa :3 mutta sen jälkeen juhlittiin pappani syntymäpäiviä jotka oli yhdistetty nimipäivääni vaikka se olikin eilen mutta näin on järkevämpää ;) Ja sitten käytiin sedän kanssa ulkona heittämässä frisbeetä mutta alkoi sataa joten se tyssäsi siihen... :( mutta nyt tulin siis tänne sisälle ja aloitin kirjoittelemaan teille ;)

♥: Saara

p.s kiva juttu Pipsa tosta tyylistä :) Ite olen kans mietinyt joskus että millainen tyyli minulla on ja olen tullut tulokseen että sekailainen. Riippuu päivän fiiliksestä. Nyt minulla on tällainen aika värikäs paita koska mulla on hyvä fiilis :) Ja joskus on mustaa tai harmaata kun on tylsää tai surullista/ei jaksa miettiä mitkä värit sopii yhteen :D

p.p.s onnea oman tyylin etsimiseen jos teillä ei ole sellaista vielä tai siis jos ette ole hahmottaneet sitä vielä!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti