keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Pitsi-topin kohtalo

Pipsa:  Heippsan teille taas;D Tultiin äsken kotiin pienen ostoskäynnin (joo, I know...Once again...;) jälkeen. Voisin varmaan kertoa siitä vähäsen teille;) Joo, elikkä aloitettiin ensin käymällä Kappahlissa koittamassa pitsi-toppia, josta jo aiemmin kerrottiin, mutta voi voi sentään. Oli IHAN LIIAN SNADI mulle!!! Mutta eipäs se nyt mitään;) Mentiin toiseen kauppaan-BigPointtiin, ja sieltähän tuli (oho!) kassillinen vaatteita mukaan;) Niistä tulee varmaan pian kuvia, sillä valokuvaamme ehkä ne nyt sitten tänään;) Ja sen jälkeen mentiin vielä Glitteriin, sieltä mun mukaani tumpsahti sitten korvikset;D

Saara: Moikka taas minultakin :) Eli siis joo oltiin shoppailemassa. Ja siis tosiaan kun mä en saanut ostaa mitään niin olin sitten maku tuomarina:) hienoja vaatteita ne kyl oli:) ja yks paita oli kyllä niin hieno että huhhuh ♥♥♥ Jos olisi ollut varaa ostaa niin todellakin olisin ostanut(ja jos olisin saanut) mutta katsotaan nyt jos vaikka äiti heltyis jos anon ;) Mutta tuskinpa:D  Pipsa kyllä yritti urhollisesti vinkata että hän voi ostaa minulle sellaisen mutta eihän se nyt käy päinsä :o Ja siis tämä oli eka kerta Pipsalla kun hän kävi BigPointissa ja Glitterissä joten onnistunut reissu senkin kannalta :D Ja siis jos tosiaan mennään uimaan niin päivä on kyllä ollut täydellinen :D Dont worry... B happy... Mutta kiitos jos jaksoit lukea ja muistathan tehdä viikon kyselymme ja liittyä luijaksi jos innosti ja jos sinulla on siihen mahdollisuus :)

♥: Saara & Pipsa

p.s pipsa osoitti urhollisuutta ja osti minulle ja hänelle tripit :o ei olisi tarvinnut :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti